kelebekte ara

21 Temmuz 2015 Salı

Ben Sadece Seni İstedim Bu Hayattan

Biraz zaman , bana seni anlatır sanmıştım... Ve biraz zaman, senin gerçekleri görmeni sağlar sanmıştım... Ama, biraz zaman BİZ ' e ne yaptı bilmiyorum... Dakikalarda saklı yok oluşumla bekliyorum seni...
Küçücük dünyamın en büyük parçası yaptım seni... Varlığımla bir tuttum varlığını, ve sonla özdeşleştirdim yokluğunu... Varsan varım yoksan yokum dedim... Seninle şekillendirdim her şeyi... Sadece seni istedim bu hayattan... Sadece senin gözlerinde yaşamak, senin yanında yaşlanmak, senin kollarında ulaşmak istedim sonsuzluğa... İlkim sensin sonum da sen ol istedim... Her sabah seninle açayım gözlerimi, her gece senin kokunla dalayım senli rüyalara istedim... Tüm geçmişi sildim, senle yeniden var etmek istedim dünyayı. Yeniden, tertemiz, sadece senin olduğun bir dünya kurmak istedim... Senin için yazmak, senin için silmek, senin için karalamak istedim... Ben bu hayattan sadece seni istedim...
Gözlerimi kapatıp sadece seni hayal ettim... Sadece senin için aktı yaşlar gözlerimden... Sadece senin için geldi içimden en güzel, en içten gülümsemeler... Ben seninle doğdum yeniden... Ve ben sadece seni istedim bu hayattan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder